| Author |
Share Topic Topic Search Topic Options
|
Sander
Beheerder
Online Status: Offline
|
Topic: Thomas en Paul in het Gastenboek Posted: 24 juni 2010 at 09:39 |
|
PAUL [ 21-6-2010 18:36:49 ] JA JAVA was fijn gisteren! Erg leuk om er weer te staan met al die mensen en de zon die toch ook even kwam kijken wat er nou allemaal aan de hand was. En Ellen was super vond ik! Begreep alleen dat het geluid wat aan de harde kant was, maar ze speelde(n) geweldig! Wel jammer dat ze van tevoren onze kleedkamer in was gekomen en mijn outfit had gejat! Moest ik weer gewoon in een blouse.. De zomer komt er weer aan mensen. Hopen dat-ie nu eens blijft! X PAUL
|
|
|
 |
Sander
Beheerder
|
Posted: 05 juli 2010 at 10:28 |
|
thomas [ 3-7-2010 15:57:53 ] hoi!!! ben hier even niet meer. t is vakantie he! ik neem aan voor jullie ook. en anders vlgnde week wel. ben al de hele dag in keuken bezig, oefenen. bladerdeeg is lastig hoor. paul en daaf zijn vertrokken naar de halve finale in zuid afrka. ik niet. ik blijf. moet werken, heb zwangere vrou, zoon van tien, vliegangst ( maar daar hou ik nu mee op want ik vind t zoooo stom!) kortom ,ik kijk met mijn vriend sebastiaan bij een andere vriend dave. is veel leuker dan dat getoeter!! nu weer voetbal kijken. hou nog steeds van u maar we zien ekaar in augustus wel weer, ok!? xx
|
|
|
 |
Sander
Beheerder
|
Posted: 30 juli 2010 at 12:46 |
|
PAUL [ 28-7-2010 18:23:33 ] Hallo allemaal! Veel groetjes vanaf Bonaire! Bewolkt maar heerlijk weer! Tot snel weer eens in Nederland. PAUL
|
|
|
 |
Sander
Beheerder
|
Posted: 17 augustus 2010 at 09:35 |
|
PAUL [ 15-8-2010 17:26:12 ] Hallo allemaaL! Ben weer in het land na een heerlijke 4 weken op de Antillen. Gespeels op Curacao en met een aangepaste bezetting ook nog een paar liedjes op Bonaire gedaan. Voor de rest heulemaal niks! Nu weer wennen aan het weer en aan de tijd en aan het feit dat er weer dingen op de rit moeten komen. Zal komende week nog even een paar keer op de parade zijn, weet nog niet precies wanneer. Volgende week weer repeteren en uitmarkt met Fernando en Riet en dan natuurlijk ook Caprera!!! Jaa!! ook met een aangepaste bezetting overigens want Dave is in Zuid Amerika achtergebleven. We hebben voor caprera een geweldige vervanger weten te strikken. Martijn Bosman. als u niet weet wie het is het, goegel 'm. En je zult zien, als je in caprera een beetje je ogen dichtdoet en door je wimpers kijkt, is het nét of Dave achter de drums zit.. :-) Nou, ik ga mijn handschoenen zoeken en houthakken voor de kachel. Later! XPAUL
|
|
|
 |
Sander
Beheerder
|
Posted: 01 september 2010 at 10:18 |
|
PAUL [ 31-8-2010 11:56:19 ] Wij hebben minstens zo genoten als jullie! 2 gedenkwaardige avonden Caprera op onze palmares bijgeschreven. Dank jullie voor de sfeer, en voor het komen! De eerste avond door de regen zelfs! 2 totaal verschillende avonden maar allebei geweldig. Wij boffen maar met zo'n geweldig publiek. En met Martijn. Hulde voor Martijn Bosman! Wat heeft-ie het goed gedaan! Dank! XPAUL
@thomasacda [ 31-8-2010 22:51:48 ] jongens en meiden, onwijs bedankt!! zit thuis echt af te kicken nu. ongelooflijk dat jullie ondanks de regen er waren en ongelooflijk wat waren we goed!!!!! ( ;-) en stanley en de menzo's ook! geweldig. blij dat jullie, op 1 na dan, het ook leuk vonden! bedankt. ik ben meestal op twitter @thomasacda maar soms hier. zeker uit dank!
|
|
|
 |