Forum Home Forum Home Acda en De Munnik www.acdaendemunnik.nl
  New Posts New Posts RSS Feed: Thomas en Paul in het Gastenboek
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Topic ClosedThomas en Paul in het Gastenboek

Post Reply Post Reply Page  123 27>
Author
Beheerder
Beheerder

Online Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: Thomas en Paul in het Gastenboek
    Posted: 28 november 2004 at 21:34
Nu op .nl geen plaats is voor een archief van de  gastenboek berichten van Thomas en Paul, leek het mij een goed idee om de gastenboek berichten in het forum te plaatsen. Omdat er al een heleboel berichten zijn en ik ze niet stuk voor stuk ga plaatsen, bied ik ze als PDF ter download aan!

Het PDF bestand kun je hier downloaden: [Klik hier]

Vanaf nu lees je al de berichten dus hier. Let op:
Het onderwerp gaat op slot. Waarom is dat: Dit onderwerp is puur bedoelt om een archief bij te houden. Reageren op een bericht van Thomas en Paul kan prima in het gastenboek :)  Ik zal zelf bij houden wanneer ze iets schrijven, maar je mag berichten natuurlijk ook naar mij mailen. 
Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 28 november 2004 at 21:35
thomas  [ 27-11-04 11:39:10 ]
prachtig! prachtig! we zijn modern geworden. Sander, moeder van onze homepage....geweldig jongen! Je kan nog zulke mooie nummers schrijven en verhalen verzinnen en je fans tegen je in het harnas jagen om oude vertrouwde paden af te wandelen maar zonder mensen als jij was het allemaal niet zo groot geworden en niet zo helder. Iedereen kan ons hier vinden en vragen stellen, dingen kwijt, etc. Ben altijd gek op de verhalen van vrouwen die hun mannen verlaten om een nummer van ons!Als ik al die mannen maar niet achter me aan krijg. Het zijn maar liedjes mannen! Wat je ex eruit haalde is mijn schuld niet. Maar misschien had jij beter een lied voor haar kunnen schrijven? ( o jee! sorry! nou ja, de mijne is nog steeds hier dus het werkt ook andersom. Waarom is mijn vrouw eigenlijk niet bij mij weg door al die ellende die we schrijven? zou ze wel luisteren? ) OK, Wij gaan naar Bart Smit! Kijken he, Finn! Alleen kijken! Papa bepaalt niet wat er in je schoen komt, we kunnen alleen maar tips geven en wortels en water! Benieuwd hoe lang het duurt. Ik heb samen met mijn broertjes jarenlang voor mijn ouders verzwegen dat ie niet bestond. Vonden we zielig voor ze. kregen ze geen kadootjes meer. Ok, ik ben weg. Finn! Jas!

Edited by Sander
Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 03 december 2004 at 15:59
PAUL  [ 3-12-04 14:54:02 ]
Dag allemaal. Mijn eerste keer. In dit gastenboek. Beetje spannend maar went al. Wat een mooie nieuwe site hebben wij zeg! Mooi gedaan Sander en allen bij MeesterOntwerpers en Astrid en wie er nog meer aan meegewerkt heeft. Jullie kunnen trots zijn. Net zo trots als wij zijn op zo'n stoere site. Wat een stoere site! Wij hebben een weekje vakantie maar zoals jullie al gelezen/gehoord of zelfs gezien en meegemaakt hebben; het komt er niet echt van. Maandag Papaul. Gisterochtend in het donker in de trein naar Utrecht. Ik voelde me net een forens man! Maar eigenlijk wel relaxed. ipodje op mijn hoofd (hi JB!) kopje koffie, krantje. Niet verkeerd eigenlijk, gewoon werken. En ik ben er elke ochtend toch sowieso al zo afschuwelijk vroeg uit met die twee monsters van zonen die ik heb. Nog bedankt trouwens namens Aram voor jullie lieve felicitaties. Volgende week naar Leeuwarden. We hebben zoveel lol met zijn allen! Echt te gek zo'n grote groep mensen. De voorstelling wordt ook nog steeds elke avond beter. Nog twee weken bouwen. want nog twee weken spelen met Bracha, en dan beginnen we weer opnieuw, dat dan weer wel. Komt Carice erbij. Nieuw bloed, altijd leuk en spannend en dat levert ongetwijfeld weer van allerlei nieuwe dingen op. Maar zal Bracha wel missen. Nu staat er een heel Sinerklaas-weekeinde voor de deur. Twee volle dagen Sinterklaas. Niet van dat benauwde. Ik ben zo weinig thuis dus de leuke dingen moeten dubbel leuk, en de minder leuke dingen.. daar is dan geen tijd meer voor! Ha. alleen nog maar leuke dingen. Teveel mensen gaan dood. Teveel verdriet. Het is december en ik ga het leuk hebben zolang ik mag! Dag allemaal. Tot snel! hele fijne Sinterklaasdagen! PAUL
Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 10 december 2004 at 11:51
thomas  [ 10-12-04 10:45:36 ]
ik heb het niet gezien maar als Appie nu ook al grappen die ik allang in interviews heb gemaakt gaat herhalen in zijn tv-- showtje dan is de rek er wel zo'n beetje uit, uit dat boulevard. Ik heb inderdaad gezegd dat ik de rol geweigerd heb omdat ik het nogal beledigend vond, dikke hommel , voor iemand die net tien kilo kwijt was. Was een grapje. Maar de echte reden is dat ik geen vet Amsterdams accent wilde aanzetten. Toen men zei dat mijn idee van een Rotterdammer (wat ik een veel mooiere joviale zangerige klank vind) ook goed was heb ik ja gezegd. En een week later belde men dat het toch eenAmstdammer moest zijn. Ja, tegen dat soort draaikonterij kan ik nooit zo goed. Deal is een deal. Ik speel geen Amsterdammers meer. Iemand Michiel Romijn nog wel eens in een film gezien? Je moet je eigen carriere in de gaten houden . dit is maar een heel klein landje. Wel jammer want mijn buurjongen zit in de film dus we hadden lol kunnen hebben. Anyway, ik weet even niet meer wat ik moet doen want ik mag ook columns schrijven en die wilde ik graag even laten gaan over het fotograferen in de zaal en dat het omgeroepen wordt door het theater dat je niet mag fotograferen en dat ik gisteren werkelijk het idee had op een persconferentie te staan. Een enorme telelens de hele tijd richting het podium. Het is toch gezegd en vriendelijk gevraagd, eikel!! ontzettende lul met vingers! Een eergisteren een taart die kennelijk net genoeg iq punten had verzameld om niet geheel gkleed in de d'r beddensprei de straat op te gaan, met zo'n Sony geval waar een enorme oranje lichtbundel uit komt om de afstand te bepalen. Ik doehet toch zonder flits?? Ja, hoerrrr! maar dan krijgen wij dus van die oranje vlekken op onze ogen! En ik een beetje beleefd contact proberen te maken maar elke keer dat die zeekomkommer een foto had genomen moest ze meteen even kijken of ie gelukt was. Nee, natuurlijk niet , truttekop! Je doet het zonder flits en wij bewegen en het licht beweegt! Ongelooflijk!Maar weet je wat het ergste is, want nu moet ik gaan nuanceren anders hadden we net zo goed een column van Youp hier kunnen plaatsen ,,, wat het ergste is, en dat stelt me zo teleur,....dat nieman er meer iets van durft te zeggen. Niemand zegt tegen iemand die de hele tijd met zo'n portable lichtbak naast ze zit te kijken naar wat een leuke plaatjes ze gemaakt heeft: zeg, zou je daar mee op willen houden? Want je kan een grote bek terug krijgen, meteen. Daar is iedereen bang voor. Ik snap het. Maar dan hebben de asocialen duus al gewonnen. WIj hebben verloren. Als we niet meer durvven te vragen of ze ons niet meer uit het verhaal willen halen met hun geflits of gegeit dan hebben we verloren. Dan pissen ze binnenkort over onze kinderen heen omdat ze geen zin hebben uit de rij te lopen bij de albert hein , als ze al achter iemand gaan staan, en wij staan erbij te glimlachen. Ja, ik snap het....ik kan eenram krijgen....zal ik er even een foto van maken voor u? mooie camera zeg.....Ja, even lachen Finn......Nee, is nie vies, ...is hele schone meneer.....ja, dag hoor, fijne dag. We hebben verloren. Maar we kunnen terreinj terug proberen te pakken. Als je nu iemand ziet fotograferen zeg het gewoon. Hallo, mag niet. u leidt ze er mee af en mij ook. Klaar. En als er hommeles ontstaat leggen we de boel plat.Als een scheidsrechter in de Willy Wonka chocolade bar ptt competitie, of hoe dat gedoe ook mag heten dit seizoen. Afgelopen. de aso's winnen niet. Leggen we de boel plat en komen even de zaal in. met alle technici en spelers en mensen die met ons meereizen en van het theater zelf zijn. Nou,....en bij ons mag je toch niet met een groep naar binnen dus met meer kan ie nooit zijn. En het zijn altijd vrouwen trouwens. Nou ja, vrouwen,.,....eergisteren op rij drie een ding dat zich al jaren fan noemt...ik zal niet gokken naar haar naam want anders beledig ik een verkeerde.....en bovendien zag ze eruit alsof er ongetwijfeld een nummer achter haar naam hoort, zoals bij koeien bertha 34 ....Als jje nog 1 foto had genomen was ik het podium afgekomen en had hem echt zo die reet van je ingepropt. en dan had ik afgedrukt! O, wat is het lekker om daarover te fantaseren. Meneer, ! Ja, jij daar, links achterin met die telelens...kom eens hier......duwen we die er ook bij! en jou ook trouwens! En d'r moeder zat naast 'r he?! Mooie opvoeding wijffie! heel goed gedaan? Opvoeding... o, sorry, zijn drie lettergrepen teveel? Lieve vrienden, die niet fotograferen tijdens de show, dat weten we, dank jullie wel dat ik even mijn hart mocht luchten . en ook namens de rest van de cast en crew. want de situatie begoneen beetje nijpend te worden. Iedereen stond te wachten tot de avond dat ik van het podium af zou springen en allerlei strafbare dingen zou gaan doen. Nu is de kans een beetje kleiner. Hoop op een goeie show vanavond. Mijn arm is naar God en Paul is ziek maar we zullen zien. Hopelijk redden we het einde vanhet jaar. Ik vbind het zo leuk om te doen deze show! Zo lekker! en het slotapplaus is zovele malen groter en heftigerr dan bij al onze eerdere show dat jullie het er wel mee eens m oeten zijn. Een douche. Dank je wel. we doen weer ons best vanavond. Nu eerst spiderman plaatjes op het net zoeken.Want daar is internet voor, zegt finn. En die kan het weten. dag vrienden, het ga jullie goed. en laat dit dan maar een column zijn. of een brief op een eerbetoon aan Sint Bernhard. ;-)
Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 12 december 2004 at 00:19
PAUL  [ 11-12-04 11:39:28 ]
Ola! Nou dank jullie wel hoor, maar echt ziek ben ik niet, heb alleen een verrotte stem, en da's niet fijn. Ben verkouden en die kou is op mijn stem geslagen en dan ga je compenseren met je keel, en dan krijg je keelpijn en dan ga je knijpen met je stem (dat was dinsdag) en vandaaruit gaat het alleen maar naar beneden. Gisterochtend werd ik wakker met dat akelige gevoel dat je bijna zeker weet dat je die avond niet kunt spelen. Pijn en geen stem. Een van de ergste dingen die ik ken. langzaam door de dag heen ging het wel weer en volgestopt met allemaal pillen (apotheker T.A. te A.) en drankjes en potten thee met honing is het gisteren toch weer gelukt. Betaal nu de tol, maar voel me beter dan gisterochtend dus ik ga er vanuit dat mijn stem me er weer eens een avondje doorheen sleept. Blij dat de meesten van jullie de voorstelling zo goed vinden. We zijn zelf ook heeeeel trots. Ik las zelfs iemand die het echt begreep: Je hoeft als personage helemaal geen psychologische diepgang te hebben. Frank is Frank. En die speelt voor ons een manager. Goed gezien Patrick (?)! En dat geldt ook voor de anderen. We vertellen samen een verhaal. En dat vertellen we elke avond zo mooi mogelijk. Met zoveel vuur als we op dat moment in ons hebben. Wat een feest om te doen. Nog een avond Leeuwarden. De hele week uitverkocht geweest. Volgende week Eindhoven. Zit ook al bijna vol.. (JAJA er zijn nog enkele kaartjes...) heerlijk. Daarna een paar weekjes vrij en dan met Carice het nieuwe jaar in. Dit seizoen is nog lang niet afgelopen! We beginnen pas. Dag allemaal. Tot straks in Leeuwarden of tot snel ergens anders. PAUL 
Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 18 december 2004 at 00:43
voor roy  [ 17-12-04 10:21:45 ]
dat het voor jou veel betekende dat voelde we wel toen we naar buiten kwam, Roy. IIk heb dat nummer voor iemand geschreven ja, voor mezelf ook, het eerste couplet was eigenlijk een afscheidsbrief, cq gedicht maar zoals dat gaast met mensen al wij zijn dacht ik meteen: he, daar zit meer in dan alleen maar een gedichtje. dat is een lied. En meer kan ik je er niet over vertellen omdat ik dat gewoon moeilijk vindt. het is van mij, en als jij het mooi vind is het ook van jou. en dat kan en mag om hele andere redenen. het ga je goed, jongen ..en inderdaad, het komt altijd wel weer goed. x
Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 04 januari 2005 at 21:22
PAUL  [ 4-01-05 20:21:45 ]
Even snel want ik moet weer weg. ja we doen mee, en we staan op de dam donderdag. Komt allen, stort allen, laat jullie hart spreken. Het opterden zal wel gratis toegankelijk zijn maar er is vast de mogelijkheid om te doneren. we hebben een speciale gast. en we zingen mee met een lieve vriendin. nee niet do inderdaad. We staan niet op de single, want het moet niet gekker worden. bovendien waren we allebei niet in het land voor de opnames. Vakantie was lekker. Thomas heeft nog een dag. iedereen de beste wensen en een geweldig 2005! liefs PAUL
Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 14 januari 2005 at 22:29
PAULENTHOMAS  [ 14-01-05 19:03:46 ]
Dag allemaal. even een berichtje vanuit de kleedkamer in Luxor. Het gaat ons goed, carice doet mee en het feest gaat door waar we waren gebleven. Het gaat echt lekker met de show. vanavond zit het Luxor lekker vol en we hebben er zin in. Nou dat was dat, Nu even voor Jeanine. Lieve Jeanine, ons is nooit iets gevraagd over mensen die buiten stonden en die ons wilden ontmoeten. Nu is het zeer zeker zo dat wij echt niet altijd zin hebben om onze vrienden en collegae in de steek te laten, danwel onze biertjes te laten staan, maar nu was het ons niet eens gevraagd, dus konden wij er niet heel veel aan doen. De meesten hier kunnen toch wel getuigen dat wij nou niet zo heel lastig te benaderen zijn. Ik hoop dat je ondanks alles een moooie avond hebt gehad.. lieve vrienden, tot snel, want we hebben nu weer een interview. Doei! paul en thomas

Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 24 januari 2005 at 20:04

thomas [ 24-01-05 16:50:04 ]
Hockey is zeker niets mis mee! zeker niet als dat van die prachtige verhalen opleverd over deze veeel te vroeg in de monogamie vastgelegde mensenvriend. Want ik heb het er op zich wel voor over maar het valt ons een beetje op dat onze bezoekers steeds knapper worden. In Utrecht laatst was het bijna banaal, al die mooie mensen. en in rotterdam , in de kantine, zal na afloop een heel hockey....... O, waren hun dat!? nNou, ik me er niets van herinneren maar dat zal dan wel tekenend zijn. Daar zat me een stapel hollands welvaren aan een de grote stamtafel! mensen worden mooier, ze doen steeds lelijker dingen maar ze kijken daar verdomd knap bij,. overpeinzinkie mijnerzijds. zet m op !

thomas [ 24-01-05 14:37:22 ]

wist het wachtwoord niet meer! Nou, ik wist het wel maar ik wist niet zeker of het de goeie was. Maar dat was het wel. Nou, doei! Ik maak ook altijd dezelfede fout. Ga ik even op internet kijken denk ik, denk ik ook: o, ga ik even wat schrijven. Maar steek daar tegelijk meestal mijn eerste sigaret bij op (nooit gaan roken kinderen!) Ben ik meteen zo stoned als een garnaaaaaaal en dansen alle letters voor mijn neus.

Lekker dan. Wil ik meestal meteen maar weer naar bed. Touren is leuk, maar je wordt er wel berekend van. Wanneer moet ik wat doen? O, dan ga ik nu even liggen. Wanneer is het volgende? O, dan blijf ik wel even liggen. En u ben ik stoned dus. Nog steeds niet gewend aan het gif in mijn lijf. Nou jja, is maar goed ook. Wat wilde ik zeggen? O ja, SNEEUW!!!! Dus ik moet so wie so naar buiten. En ik wilde zeggen: de kaartverkoop van Carre is begonnen! De allerlaatste voorstellingen van Lenny. Ik hoop dat jullie allemaal komen kijken, we spelen het echt niet meer daarna. Het si geweldig en we zijn heel erg blij dat jullie het zo waarderen ( en voor diegenen die het niet zo konden waarderen, we doen volgend seizoen wel weer een tourtje met melige verhalen en alle liedjes die we graag spelen jullie graag horen! beloofd!) Maar carre man! Komt dat zien! En daar maken we ook de dvd opnames ja. op een vreselijk mooie manier, hebben we verzonnen. dus dat wordt ook nog wat. Wat is het snel gegaan, he? Voor ons wel. En voor de mensen diie zich druk maken over de slechte recensies, het waren er maar een paar hoor. de rest was goed. we zijn van gewone jongens ineens dappere jongens geworden. Ook wat waard! Rotterdam was geweldig! Wat een stad is dat toch. Hotel new York een paar nachten aangedaan. super. zaterdag de hele tijd met frank in bed gelegen en films gekeken. De room service keek heel vreemd. Ik begreep het niet. Maar FRank mompelde half naakt vanuit bed: ik wel. die is nu aan al het personeel aan het vertellen dat jij een enorme homo bent die met een oostduitse vrachtwagenchauffeur in bed ligt de hele dag. Mooi. weer een nieuw verhaal! Hoorde laatst iemand zeggen: Thomas acda, dat is toch die jongen die laatst met een heel meisjes hockeyteam in bed gedoken is? En ik stond er gewoon naast! grappig. ik zou werkelijk niet een meisje kennen dat hockyed maar ja, ik vraag het dan ook nooit eerst van tevoren. dan wordt het me toch te persoonlijk he? ;;-) Enfin, kom naar carre, wij zijn erook. gaan we feestje bouwen! en heb het goed allemaal en duik de sneeuw in als ie ligt waar jij bent. het mooiste weer. het bedekt alle vuiligheid van de wereld. En dat mag soms wel eens. nu moet ik echt even liggen weer. luie popster. dag vrienden!

Thomas Acda [ 24-01-05 14:26:11 ]
ja/

Back to Top
Sander View Drop Down
Beheerder
Beheerder

Direct Link To This Post Posted: 21 februari 2005 at 09:22
thomas en paul  [ 20-02-05 21:27:08 ]
Lieve vrienden, toch even een beriicht voor we weer de verbinding verliezen,we zijn constant op tour en aan het reizen. Nu kunnen we even niet schrijven, het spijt ons. We lezen wel, soms. en dank daarvoor. de reacties van jullie zijn overweldigend! reden om de show elke dag weer te verbeteren! dank jullie wel! x
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 27>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.63
Copyright ©2001-2009 Web Wiz