Algemene opinie Nachtmuziek |
Post Reply
|
Page <12 |
| Author | |
Marwar
Fan
Joined: 15 september 2004 Online Status: Offline Posts: 28 |
Post Options
Quote Reply
Topic: Algemene opinie NachtmuziekPosted: 27 november 2007 at 09:58 |
|
Super Cd, 'Kom nog even niet naar hier' echt Ge-Wel-Dig nummer. Kan niet anders zeggen.
|
|
|
Slaap Zacht, Elisabeth!
Om bij weg te dromen! |
|
![]() |
|
blaauw
Groupie
Joined: 07 december 2002 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 192 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 27 november 2007 at 15:54 |
|
ik kan niet anders zeggen dat ik hier eigenlijk niks meer aan vind, de zinnen zijn extreem gekunsteld en grammaticaal kloppen ze gewoon niet (Dit is mijn eerste vrolijk lied) en de melodien lopen niet meer lekker. Terwijl de eerste albums vol zaten met mooie teksten zit dit album vol met 'blof' metaforen. Jammer maar dit is denk ik mijn laatste Aedm album.
Edited by blaauw - 27 november 2007 at 15:58 |
|
|
kroekroe
|
|
![]() |
|
Marike
Groupie
Joined: 07 februari 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 898 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 01 december 2007 at 01:24 |
|
{Wat is er mis met bløf? } maar ff over het album: ik vind het een mooi album maar hij zit niet de hele dag in de cd speler er zijn sinds aanschaf ook alweer wat andere cd's gedraait afgewisseld met A&dM
Kom bij me lief vind ik het allermooiste en wacht het minste nummer van de cd En het open-disc gebeuren vind ik ook erg leuk/grappig
|
|
|
"ik wou dat ik Paul was
Dan was ik met Thomas"(peter slager) |
|
![]() |
|
Daan,sja
Fan
Joined: 07 januari 2004 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 28 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 01 december 2007 at 18:56 |
|
Het album is echt fantastisch. De jongens groeien muzikaal per album en ook hier is dat weer gelukt. Mooie meerstemmigheid, vooral in het nummer nachtmuziek. De deuntjes blijven in m'n hoofd zitten zonder vervelend te worden, en dat is iets moois Qua teksten ben ik het wel enigszins eens dat het gekunstel af en toe een beetje lelijk is. In "stel dat we wel" past het wel maar af en toe zijn die halve zinnen gewoon vaag.
En het stoort me een beetje dat ze in, zo lijkt het, de helft van de liedjes zingen over "een lied" Ik vind het erg onproffesioneel om als schrijver in een lied ineens over schrijven/zingen/liedjes gaat schrijven.
Maar erg mooie liedjes, mooie arrangementen, mooi gezongen en op z'n tijd mooie teksten
|
|
![]() |
|
ruth
Groupie
Joined: 08 januari 2003 Online Status: Offline Posts: 460 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 01 december 2007 at 19:02 |
verklaar je nader. wat is daar onprofessioneel aan?
|
|
![]() |
|
wouterTwente
Fan
Post Options
Quote Reply
Posted: 02 december 2007 at 13:04 |
|
Ik vind het ook niet zo'n mooi thema, liedjes maken over liedjes maken, maar onprofessioneel kan ik het dan weer niet noemen.
|
|
![]() |
|
Marike
Groupie
Joined: 07 februari 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 898 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 04 december 2007 at 00:50 |
|
Dat hebben ze ook al eens eerder gedaan geloof ik:
|
|
|
"ik wou dat ik Paul was
Dan was ik met Thomas"(peter slager) |
|
![]() |
|
ruth
Groupie
Joined: 08 januari 2003 Online Status: Offline Posts: 460 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 04 december 2007 at 07:51 |
|
Thomas en Paul zingen en schrijven over wat ze bezig houdt. En muziek maakt een heel belangrijk deel van hun leven uit. Dan is het toch logisch dat muziek ook in hun teksten voorkomt?
|
|
![]() |
|
Chanine
Fan
Post Options
Quote Reply
Posted: 10 december 2007 at 12:58 |
|
Ik zeg topalbum....dat terug naar het pure snap ik wel...!!! Heren zijn weer terug naar waar t ooit begon en waar ik ooit voor gevallen ben.
Alleen uhu...probeer 'stel dat we wel'.. maar es mee te zingen, moet je geen dubbele whiskey op hebben...:S Maar wellicht is in mijn geval meezingen uberhaubt niet toegestaan. |
|
|
Niet iedereen kan een held zijn
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <12 |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |