Alleen maar hier |
Post Reply
|
| Author | |
poemapower
Groupie
Joined: 21 juli 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 656 |
Post Options
Quote Reply
Topic: Alleen maar hierPosted: 28 augustus 2009 at 16:34 |
|
Het is van mij Acda en De Munnik Er is een plek Ik zeg het maar meteen Ik breng je er één keer in gedachte heen Maar hierna dus niet meer Je ziet het één keer Het is van mij alleen Het is in een tuin Onder de grootste boom Waar ik mij even in de schaduw droom Dus niet weg van jou Maar naar mij toe Naar mij alleen Alleen maar hier Mag de wereld mij gestolen En dan stiekem doorverkocht Alleen maar hier Alleen maar hier Heb ik de rust gevonden Die ik altijd ergens anders zocht Hier kan mij niets gebeuren Hier ken ik het Laag Holland Het is van mij Zing jij Maar mooi van Zeeland En van Drenthe Dan zing ik mijn Laag Holland er graag bij Als je op de bodem van Noord-Holland staat En de zon over de velden gaat Meer hoef ik niet Meer is het ook niet Het is goed Het is niet veel Hoogstens het paradijs Zelfs als het gevangen is in sneeuw en ijs Vanaf hier is het van mij Vanonder deze boom En zo is het goed Hier kan mij niets gebeuren Hier ken ik het Laag Holland Het is van mij Zing jij Maar mooi van Zeeland En Daniëls Drenthe Dan zing ik mijn Laag Holland er graag bij Alleen maar hier Heb ik antwoorden gevonden Zonder dat ik er naar zocht Alleen maar hier Alleen maar hier En ja het grote huis daar Heb ik er maar bij gekocht Hier kan mij niets gebeuren Hier ken ik het Laag Holland Het is van mij Van mij Van mij Hier ken ik het Laag Holland Het is van mij Bluf jij Maar mooi van Zeeland En Daniëls Drenthe Dan zing ik mijn Laag Holland er graag bij Edited by poemapower - 09 september 2009 at 00:58 |
|
|
http://fz87.hyves.nl/
|
|
![]() |
|
Marike
Groupie
Joined: 07 februari 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 898 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 18 februari 2010 at 03:38 |
|
Ik vind dit het mooiste nummer van het album... nou ja misschien, nee toch dit nummer !
|
|
|
"ik wou dat ik Paul was
Dan was ik met Thomas"(peter slager) |
|
![]() |
|
ruth
Groupie
Joined: 08 januari 2003 Online Status: Offline Posts: 460 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 19 februari 2010 at 00:36 |
|
ik vind het niet het mooiste nummer van het album, maar het wordt wel steeds beter. Live is het echt geweldig. Ben helemaal weg van de koortjes in het nummer.....
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |