Misschien wel niets |
Post Reply
|
Page <1234 7> |
| Author | |
Herman
Groupie
Joined: 07 november 2002 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 110 |
Post Options
Quote Reply
Topic: Misschien wel nietsPosted: 21 juni 2003 at 21:43 |
|
Oh...en ik zie nu dat ik meer dan 100 berichten heb geplaatst en derhalve groupie ben. Maar zo word ik eerlijk gezegd liever niet genoemd, want zo'n eer is dat ook weer niet. Groupies zijn vervelende lui met vlechtjes, die zich doorgaans rond of in de kleedkamer van de door hun gegroupeerde mensen bevinden. En dingen doen waar ze later weer spijt van hebben. Die mensen die door hen gegroupeerd worden dan. En zo ben ik niet. Ik prefereer dus ook liever: liefhebber. En nog effe wat: ik neem toch aan dat de mensen die van de muziek van Acda en de Munnik houden dat doen omdat ze of een bepaald gevoel bij nummers krijgen of geinspireerd raken door de teksten. En niet omdat het zulke 'geweldige nummers' zijn, want daarvoor hebben we al een hele riedel artiesten van Marco B. tot K3. Ik behoor overigens tot beide groepen. Dus ben ik benieuwd naar het verhaal van 'Misschien wel niets'. Maarja, ben ook raar. |
|
|
-Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered-
-Ik lach en lieg m'n leven leuker, omdat ik weet dat iedereen dat doet. He! Hoest met jou, met mij ist goed!! |
|
![]() |
|
Roger
AeDM-Junk
Joined: 15 september 2002 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 1835 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 21 juni 2003 at 22:46 |
|
Ben het eens met Herman... Ook ik ben benieuwd naar het verhaal achter dit nummer! |
|
|
Laat Me Nou Slapen...
|
|
![]() |
|
blaauw
Groupie
Joined: 07 december 2002 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 192 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 21 juni 2003 at 23:35 |
|
Volgens mij kan dit verhaal wel degelijk uit hun duim gezogen worden, zeker uit die van Thomas, die wel meer verhalende teksten schrijft. En pardon dat je 't niet geestig vind, maar 't geeft wel weer dat niet alles autobiografisch hoeft te zijn, je kan toch wel nadenken over hoe 't zou geweest zijn als.., dat is toch de hele zaak de achter. Zo ook bij het regent zonnestralen en als het vuur gedoofd is? Tenminste dat lijkt mij 't meest voor de hand liggen. Overigens zouden ze er ook wel wat meer over zeggen als het echt autobiografisch zou geweest zijn in interviews of wat dan ook, maar vooralsnog heb ik daar niks over gehoord..
|
|
|
kroekroe
|
|
![]() |
|
blaauw
Groupie
Joined: 07 december 2002 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 192 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 21 juni 2003 at 23:35 |
|
appart dat je K3 geweldige nummers vind schrijven overigens
|
|
|
kroekroe
|
|
![]() |
|
marjanroben
AeDM-Junk
Joined: 28 januari 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 1456 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 22 juni 2003 at 10:30 |
|
hahaha, wat zijn we weer lief voor elkaar. Het nummer spreekt voor zich, vind ik. En of het nu autobiografisch is of niet het blijft een goed nummer. En als er mensen zijn die graag willen weten waar het nummer dan vandaan komt dan mogen ze die vraag toch stellen? Wie weet weet iemand het of antwoord Thomas zelf wel. En om nu gelijk beginnen te schelden????? LIEFDE HOOP RESPECT VREDE |
|
|
als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd
|
|
![]() |
|
Kik .
Groupie
Joined: 02 november 2002 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 135 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 22 juni 2003 at 11:28 |
|
je vergeet RUST 'Ze had gewerkt, ik had gefeest. Anders was ik bij haar geweest, die dag die bocht...' |
|
|
Gegroet en tot ziens!
|
|
![]() |
|
MoniqueLemckert
Groupie
Joined: 04 januari 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 475 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 22 juni 2003 at 12:05 |
|
Zij had gewerkt om haar vakantie te kunnen bekostigen, hij had zijn geld allemaal opgemaakt aan feesten. Zij had dus wel geld om te gaan, hij niet. Had hij nou niet gefeest, had hij die dag, die bocht, bij haar geweest. Duidelijker kan het niet hoor, ik vind niks vaag aan dit nummer. En erg zielig blaauw, als je je mening niet kunt verwoorden en daarom maar gaat schelden..........
Edited by MoniqueLemckert |
|
|
En zeven lange jaren maakte zij mijn liedjes licht
Pas nu ze is vertrokken krijgen ze wat meer gewicht |
|
![]() |
|
MoniqueLemckert
Groupie
Joined: 04 januari 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 475 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 22 juni 2003 at 12:06 |
|
En appart is apart, schatteboutje (klinkt al veel beter he??) |
|
|
En zeven lange jaren maakte zij mijn liedjes licht
Pas nu ze is vertrokken krijgen ze wat meer gewicht |
|
![]() |
|
Kik .
Groupie
Joined: 02 november 2002 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 135 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 22 juni 2003 at 13:17 |
Dus dat wil zeggen dat ze niet op vakantie zijn gegaan (want hij had het geld opgemaakt aan feesten)?? Of is zij alleen gegaan? Dit zou ook best onlogisch zijn want het was zíjn droom, hij vroeg háár "ga je mee?"... (Sorry ik snap het dus toch nog niet helemaal... Zal wel aan mij liggen hoor, heb wel vaker moeite met logisch nadenken |
|
|
Gegroet en tot ziens!
|
|
![]() |
|
marjanroben
AeDM-Junk
Joined: 28 januari 2003 Location: Netherlands Online Status: Offline Posts: 1456 |
Post Options
Quote Reply
Posted: 22 juni 2003 at 13:29 |
|
Nee, het was zijn droom. Hij vroeg of zij mee ging. Dat is goed zij ze. Allebei sparen voor de vakantie. Zij spaart netjes, hij gooit het geld weg in de kroeg, hij feest daar. Zij denkt: ja daaag. ik ga lekker wel op vakantie! Kan wel jou droom zijn maar ik ga, had je maar niet zo stom moeten zijn. Zij gaat. Krijgt een ongeluk. Vliegt met de auto uit de bocht. Hij vraagt zich telekens af of het ook gebeurt zou zijn als hij niet had gefeest, dus wel geld had om mee te gaan. Zouden ze dan ook op DAT moment op DIE plek zijn? Of waren ze dan iets anders aan het doen? ( douchen, ontbijten etc.etc. ) Hij gaat wel een keer terug. Om een antwoord te zoeken. Maar dat krijgt hij natuurlijk niet.
SNAPPIE?????? |
|
|
als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1234 7> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |